Pari viikkoa sitten sain mukavan sähköpostin. Kutsun neuletapaamiseen. Viime torstaina iltapäivällä minä sitten polkaisin biilini käyntiin ja nokka kohti kaupunkia. Ensin Pieneen Lankapuotiin,jonka oven saranoita minä käyn kuluttamassa joka kaupunkireissulla. Sillä kertaa ei tarttunut(muistaakseni) yhtään lankakerää mukaan. Kassiin olin kyllä jo kotona kerännyt parikin aloitettua neuletta.

Neuletapaaminen Kemissä oli jo toista kertaa Ankkurissa, paikallisessa ravintolassa. Minä kylläkin mukana ensimmäistä kertaa. Meitä olikin aika mukava joukko, kahdeksan puikkojen kilistelijää.

Välillä virkkuukoukkukin pyöri joukossa. Oli tosi mukava,että meitä oli saapunut paikalle noinkin monta. Aiemmin en ole näitä mukavia neulojia tavannutkaan,paitsi Pauliinaa. Häneen olen tutustunut noissa messu/myyjäisreissuilla. Kiitos vain kovasti Pauliina,kun ilmoittelit minulle tästä neuletapaamisesta. Kuvasta puuttuu Muoriska, joka ennätti lähteä ennen kuin muistin kaivaa kameran laukustani. Hän oli tullut syyslomalle tuolta vähän pohjoisemmasta.Olipa kiva taas tavata hänetkin. Melkein tasan vuosi sitten hän toi minulle aivan ihanan Haapsalu sall-kirjan ollessaan myös silloin lomareissulla tuolla naapurikunnassa.

Mukavan tovin me tuolla neuloimme ja rupattelimme. Oli tosi kiva ilta. Enpä tullut kysyneeksi,kuka tai ketkä näistä naisista oli tuon tapaamisen saanut järjestettyä. Kiitos vain kaikille "tikuttelijoille" mukavasta seurasta. Oliko se 18. marraskuuta se seuraava neuletapaaminen? Näin muistelen!

Sitä odotellessa minä pyörittelen puikkojani täällä kotisohvalla ja välillä tuolla meidän uusimmassa "projektissa". Olenkohan minä siellä vähän niinkuin "kellokallena" ja kaffikokkina. Mutta siitä ei vielä tämän enempää.

Muutama syto-myssy on valmiina lähetettäväksi eteenpäin, mutta niistäkin myöhemmin. Kello näyttää jo kohta huomista päivää. Iltatee(vai olisiko jo yötee) ja nukkumaan.

Hyvää yötä toivottaa Irina.