Enpä osannut vielä odottaa Salaisen neuleystävän syyskuun pakettia. Mutta postilaatikossa se kuitenkin odotti minua , kun eilen iltapäivällä palasin kotiin.

Lämpimän pehmeää Elfin-huivilankaa ja Regian ohutta sukkalankaa. Minun suosikkilankani sukkien neulomisessa onkin nuo ohuet langat. Tämän langan väri on uusi minulle, tykkään sävystä jo nyt. Jännittävä nähdä,millaiseksi muodostuu sukissa.

Huivilangan väristä pidän myös. Sekin pääsee aikanaan puikoille tai koukulle!

Lisäksi Snyni oli laittanut pakettiin jalkojen kuorintavoidetta. Tarpeellista minulle. Viime viikonloppuna jalkani saivatkin taas melkoista kyytiä. Ja vettä, oltiin nim. siellä "sademessuilla"! Juttua niistä "pippaloista" myöhemmin!

Olihan paketissa myös herkullisen ja makean näköinen suklaatikku. Siis herkkuhetki tiedossa illalla!

Salainen ystäväni lähetti minulle myös kauniin kirjeen. Ja kuten mainitsit, sokerina pohjalla oli tuo Sandra-lehti! Koko pakettihan oli todella mieluinen ja tuo Sandra "kruunasi" kaiken! Minähän tilasin muinoin (siis kauan sitten) saks. Sabrina-lehteä monta vuotta. Joskus onnistuin saamaan jopa tuota Sandraakin. Nykyään nuo lehdet ovat "kiven takana". Täällä meidän Prismassa kun tuo valikoima on aika lailla surkea! Nytkin olen "kytännyt" jo muutaman päivän uusinta syksyn Stricktrends-lehteä, josko ennättäisin sen saada. Niitä kun tulee vain kaksi myyntiin tuonne markettiin! Tilaamallahan noita lehtiä tietty sais!

Kuvan otin tuolla meidän talovanhuksen pirtissä. Tuo vanha putkiradio on siellä kunniapaikalla vanhan kaapin päällä. Tänään oltiin Piukun ja Luigin porukoitten kanssa lämmittämässä pirtin isoa uunia.

Koleana ja sateisena päivänä oli mukava sytyttää muutama kynttilä! Huomenna jatketaan touhuilua tuolla pirtissä. Taas on tällä akkaporukalla uutta projektia kehitteillä! Tai, minä taidan nyt vain "peesata"!

Kaunis kiitos Sny-ystäväni tästä ylläyksestä. Paketti oli ihana!

Oikein mukavaa lauantai-iltaa sinulle ja kaikille mullekin toivottaa Irina.