Me saatiin Piukun kans koulusta uus tehtävä mietittäväksi. Tehdään muottitekniikalla laattasarja (jos osataan). Aiheena on lumi ja jää. Oon miettiny jo kovasti, mitä tekisin. Varmaan mietin koko hiihtoloman.. Ei vaiskaan, sain jo idiksen. Se liittyy tähän, mun mielestä tosi kauniiseen talviseen kuvaan, jonka oon ottanu Impan papan vanhassa kotipirtissä.

   1337344.jpg

Jotensakkin tuomosta lumikuviota yritän hakea mun laattasarjaan..Eikö oo ihanat nuo pitsiverhot. Sopii just tuohon wanhaan tunnelmaan. Jos en nyt ihan väärässä oo, niin tuo pirtti on varmaan ainakin 100 vuotta vanha.


Työn alla mulla on nyt koulussa enkeli. Se ei ookkaan aivan pieni. Korkeutta sillä on nyt jo 61 cm, eikä sillä oo vielä ees siipiä. Mutta hiihtoloman jälkeen jatketaan. Laitan sitten kuvia (toivottavasti vielä paiston jälkeen ehjästä) enkelistä. Se on meän käsinrakennuksen viimenen teos. Piukku teki koiran. Siitä tuli kyllä tosi siisti, vaikka se alussa tuskailiki sen kans. Väitti muka että se näyttää ihan aku-ankalta..

Että tämmöset hiihtolomatunnelmat.. Eilen siivosin koko päivän, ompelin verhot, ja tietenki laitoin ne ikkunaanki, silitin lakanat.... No mutta laiskat töitään laskee, niin oisko jo tosta asiasta tullu tarpeeksi. On muuten mukava tehä noita kotihommiaki, kun on vapaapäiviä, niin ehtii kaikenlaista. Ostettiin Piukun kans ihania tulppaaneja piristykseksi. Mun on tämmöset aika ihanan vaaleanpunaiset: 

    1337339.jpg

Mukavaa kevään odotusta kaikille, jotka käytte vierailemassa blogissamme!

                                        T : Luigimus