Taas sain Snyltäni kauniin paketin. Mukava alku tälle päivälle. Minulla oli aamulla postiin asiaa ja siellä olikin odottamassa tämä paketti. Näin kauniissa paketissa minun synttäriyllätykseni oli.

Kauniin väristä Tuva-lankaa (100%villaa). Taidanpa yrittää noista lapasia ja myös huovutusta. Pitänee vissiin käydä ensin "opissa" tuolla Piukun ja Luigin luona. Ja suklaa on aina tervetullutta!

Sitten paketti auki!

Pieni tarvike/kosmetiikkalaukku sisälsi Dove-kasvovoidetta, kauniit Indiskan pienet sakset ja succaplokin kivoja silmukkamerkkejä. Silmukkamerkkejä minä yhtenä päivänä kaipailinkin,kun aloitin pyöröpuikoilla nuttuneuletta. Olin vain lahjakkaasti hukannut ne kolme merkkiä, jotka omistan. Jo helpotti, ei tarvi etsiä enää.  Nuo sakset on nätit, ei mulla aikaisemmin noin kauniita saksia ole ollutkaan.

Lämpimät kiitokset sinulle Snyni, osasitpa taas jälleen ilahduttaa minua. Ja kiitokset synttärionnitteluista, kortilla ja kirjeellä!

Kauniita alkutalven päiviä sinulle ja kaikille muillekin toivottaa Irina!