Totta tosiaan viimeinen Snyyni paketti sai minun sanattomaksi.

2078114.jpg

Kaunis kortti ja kirje Snyltäni. Näiden kaikkien tosi ihanien yllätyspakettien takana oli Ikki. En tiedä, miten saisin ilmaistua sinulle, kuinka ilahtunut ja onnellinen olen ollut näistä kaikista. Kuinka kauniita lankoja oletkaan minulle lähettänyt. Niille on jo hahmoteltu kohteitakin. Mutta tahtoo olla niin, että itselle neulottavat työt jäävät aina toisten jalkoihin. Mutta lupaan, että kyllä niitä vielä täällä blogissa on nähtävänä. Viimeistään joulun jälkeen!
 
2078106.jpg

Vain unissani olen haaveillut tuollaisesta silkkivilla-langasta, Manos del Uruguay (30%silk ja 70%Merino Extrafine Wool). Väri on todella osunut oikeaan. Ja lanka on niin ihanaa, että täytyy hartaasti miettiä, miksi se haluaa. Paketista päästyään tuo lanka joutui melkomoiseen "erityis-syyniin", haisteluun, poski poskea(ei kun lankaa) vasten tunnusteluun. Hyvä, etten maistellutkin sitä. Maltankohan laskea sitä käsistäni yön ajaksikaan. Jospa se vaikka katoaa!

2078111.jpg

Voi, kun olisin saanut parempia kuvia noista. Paketissa oli myös rasia nougat-makeisia. Ihanaa käsintehtyä appelsiini-nougatia. Tuota rasiaa ei sitten "tuulessa" aukaistakaan. Saan kai minä vähän itsekäs olla! Kauankohan maltan pitää kynteni siitä erossa, siis olla avaamatta ja vain ihailla niitä. Makeanhimoni tuntien, ei mene kauan, kun rasia on tyhjä. Lupaan, että yritys pitää sormeni kurissa on ainakin hyvä, tai ainakin kohtalainen!

2078108.jpg

Ikki lähetti minulle myös tämän suloisen sydäntä pitelevän enkelin, joka taatusti löytää paikkansa enkeli-kokoelmassani.
Kiitos myös teestä, jonka ystävä olen. Vilukissa oli teen nimi. Sopii erinomaisesti minulle, joka olen melkoinen vilukissa. Yksi mahdollinen kohde tuolle lanka-ihanuudelle onkin sukat, joita pidän aina yöllä jalassa. Voin vain kuvitella, kuinka pehmeät ja lämpimät ne ovat minun aina paleleville varpailleni.

Sydän-lämpöiset kiitokset Ikki näistä kaikista! Olet "tuonut" minulle ihanan syksyn, jota muistelen mielelläni. Lämpimin ajatuksin toivotan sinulle hyvää talven alkua ja Joulun odotusta!

Talvista viikonloppua toivottaa Irina