Minun, yllätyksiä rakastavan viikko ei olisi voinut paremmin alkaa! Nämä herkullisen väriset huovutetut kintaat kuoriutuivat paketista.

Marjut oli huovuttanut nämä minulle kiitoksena pienestä lankakerästä, jonka lähetin hänelle talvella. Aivan ihanat värit. Nyt en osaa päättää,kumpi on kauniimpi!

Uskotko Marjut, että olen tosi onnellinen tästä sinun ystävällisestä huomaavaisuudesta. Ihana yllätys, totta tosiaan :o) Sydänlämpöiset kiitokset sinulle. Ja kiitos kauniista kortista. Oikein mukavaa kesänloppua ja syksyn alkua myös sinulle!

Ja lisää yllätyksiä! Nämä ovatkin vähän lähempää.

Tällaiset punaiset huopikkaat sain tuliaisiksi Piukun porukalta. Kävivät parin päivän reissulla Kuusamossa ja Taivalkoskella. Minä olin sen aikaa "kissa- ja koirapoliisina" ja pidin mökkiä pystyssä. Kyllä olikin vastuullinen tehtävä. Jäädä hoitamaan viikon vanhaa Vinkua, tuota kissan pentua. Punnituskin piti suorittaa aamuin illoin. Yli 200g painoi jo, kun "luovutin hoitovastuun" takaisin Piukulle!

Tämä savinen kukkopilli on sitten Luigin porukan tuliainen. Kävivät hekin pikku lomalla Etelä Pohjanmaalla. Ja minä olin  sielläkin mökissä koira- ja mökkivahtina. Hoitovastuu vain yhdestä Elli-koirasta.

Nuo alla olevat isot lautaset ovat taas niitä "nämä nyt on vähän tämmösiä". Luigin dreijaamia. Piukku ne oli pelastanut roskakorista, kun olivat koululla tyhjentämässä hyllyjään. Lasite on kuulemma vähän epäonnistunut. Ihan kauniita. Mielelläni otin nuokin "koekäyttöön"! Aina noille käyttöä löytyy. Tuo isompi lautanenkin on yli 30cm halkaisijaltaan. Eihän tuollaisia voi roskiin heittää!

Kaunis kiitos näistä kaikista yllätyksistä!

Oikein mukavaa viikkoa toivottelee Irina!