Snyyni viimeinen paketti ylitti kyllä odotukseni! Ihanan pehmeää ja muhkeaa pakettia yritin kyllä "pihistellen" avata! Siis vain vähän kerralla! Mutta nuo lukuisat Shaninat ja Cotton Luxukset tulla pompsahtivat ulos! Puikot perässään ja kaiken lisäksi sieltä tuli karkkipussi!

Siis kaikki nämä!

1243614767_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tuohon Gedifran Shaninaa en ole aiemmin tutustunutkaan. Isoilla puikoilla neulottava lanka. Nuo puikot ovatkin 7mm. Novitan Cotton Luxus on egologinen lanka. Itse lähetin tuota samaista lankaa vihreänä omalle Snylleni. Ihastelin jo silloin tuota lankaa, mutta en vielä ostanut itselleni. Nyt kyllä täytyy noille kerille ostaa "kavereita", kunhan käyn taas kaupungissa. Jotain pitsistä tuosta langasta vois neuloa!

Nuo turkoosit Shaninat eivät vielä tiedä, miksi ne isona tulevat! Kunhan minä aikani niitä katsoa "tapitan", niin eiköhän se selviä!

Paljastuskirjeestä selvisi, että minua on kevään aikana ilahduttanut paketeillaan Meflen. Olen "tykästynyt" kaikkiin lähettämiisi paketteihin! Jotenkin kaikki nämä langat ym. tuntuvat ihan erilaisilta, kuin jos menisin ja ostaisin ne kaupasta! Nämähän on valittu ihan vain minua varten. Ja minähän olen päättänyt, että kaikista näistä saamistani langoista neulon jotain itselleni. Koska ne valmistuvat, sitähän en vielä tiedä! Kiltisti tuolla odottavat, koska pääsevät puikoille!

Lämmin kiitos Meflen näistä kaikista! Ja lähettämäsi Neulojan käsikirja on ollut ahkerassa "laavauksessa" (selaus). Ideoita on jo kehitteillä, kunhan sais noita entisiä pois alta!

Oikein aurinkoisia ja lämpimiä kesäpäiviä sinulle ja kaikille muillekin toivottaa Irina.