Kävin kamerani kanssa pienellä kierroksella Piukun "huushollissa". Tällaista savustettua keramiikkaa sieltä löysin.

Siis nuo edessä olevat purnukat Piukku on dreijannut ja savustanut. Tuo takana oleva maljakko on muotilla tehty ja lasitettu. Näin olen ymmärtänyt. Toisessa purkissa on Piukun munakennoista tekemiä sytykkeitä. Tekotapaa en tiedä,kun en ollut paikalla näkemässä. Saisivat nuo "savenmäskääjät" joskus itsekin päivittää tätä yhteistä blogia! Minähän täällä olen yksinäni vain höpötellyt!

Luigin porukkakin on jo tervehtynyt ja palannut normaaliin päiväjärjestykseen. Taisipa niillä koko syyskuu mennäkin sairastellessa. Viruksia oli liikkeellä, ei vain saatu selville, minkämerkkistä "eläinflunssaa" se oli. Kovaa tautia kuitenkin. 

Täällä "pöheikössä" piileksii minun sukan tekeleeni.

Löysin kaupungissa käydessäni Pienestä Lankapuodista tosi ihanaa sukkalankaa, Regian Hand-dye Effect. Aloitin siitä pitkiä sukkia ja onpa tosi mukavan tuntuista lankaa. Tätä täytyy saada lisää! Aivan, kuin minulla ei olisi lankoja tarpeeksi. Yli oman tarpeen niitä on ja PALJON!

Ennätänköhän saada nämä sukat vielä Sukkasadon Perunalaariin. Vielähän on koko kuukausi aikaa kerätä sinne satoa. Kyllä minulla jo muutamat sukat siellä on. Muutama sukkapari on viimeistelyssä ja odottaa laariin menoa.

Punainen villatakintekele tuolla sohvan nurkalla huutaa, että tarttuisin taas puikkoihin. Joten mentävä on!

Mukavaa loppuiltaa toivottaa Irina.