Toivottavasti tykkäätte uudesta pohjasta. Mulle tuli jotenki keväinen olo tosta pohjasta ja entinen alkoi jo vähän kyllästyttään. Toivottavasti passaa myös Irinalle -tuppaa olemaan kaikkein kriittisin näitä mun kokeiluja kohtaan :O)
Huomenna mulla ja Luigilla on jänskä päivä. Meillä alkaa ihan uudet kuviot. Ihan just vielä ei voi kertoa, et mitä on suunnitteilla -mut kerrotaan tässä sit ens viikolla kuulumiset.
Sny:n paketteja ollaan kasattu, kivaa hommaa. Irina jo oman pakettinsa sai. Ja mulle mun Sny jo vihjaili, et pakettia on kasailtu. Jännää... Ja mukavaa tuo paketin kasaaminen omalle Sny:lle.
Tänään olis synttärit tiedossa. Serkun mies täyttää (tai oikeestaan jo täytti) vuosia ja sinne suuntaamme tässä iltapäivällä. Onnea kovasti näin blogin välityksellä. Vieno kuitenkin lueskelee, niin luulen et viesti menee perille näin. Kohta tullaan koko konkkaronkka teille.

-Piukku-