Oi, miten kauniit ja lämpimät sukat sain PäiviS:ltä! Hän haastoi minut Kipakan vaihdoissa neulomaan sukkia. Mielellänihän minä otin haasteen vastaan.

Nämä aivan ihanat sukat ovat kuin minulle tehdyt. Ai, niinhän ne ovatkin! Arvaatko Päivi, kuinka paljon minä näitä arvostan! Aivan ihanat, vihreä taitaa olla minun värini! Huomatkaa nuo "välkkärit", sama värisävy!

Mukana tullut kortti on pakko esitellä seuraavana! Onnenkakun ohje! Tällaisen minä taidan ensitöikseni "leipoa"!

Paketissa oli myös lisäyllätyksenä kivat tossukat ja herkullinen suklaalevy! Laitan niistä kuvia tuonne Kipakan vaihto-blogiin.

Kauhean paljon kiitoksia Päiville, tykkäsin näistä tosi paljon!

Itse lähetin Päiville punaiset sukat ja suklaakarpalokarkkia!

Mallin noihin sukkiin löysin FiinaNeuleen neuleohjeista. Ovat nimeltään Bamboo pitsisukat. Taitavat olla ensimmäiset pitsineulesukkani ja kantapää on ainakin uutta minulle! Minähän tikuttelen joka ainoaan sukkaan sitä "tuplaa"! Onnistuipa nyt onneksi tuokin! Nyt vain toivon,että ovat Päiville sopivat ja malli miellyttää!

Kuvassa sukkia vartio minun betonikarhuni, joka seisoo kesät ja talvet portaillani!

Oli tosi mukava olla tässä haastevaihdossa mukana! Kaunis kiitos siitä PäiviS:lle!

Toivottavasti hän on ennättänyt saada lähettämäni paketin. Etten vain pilannut hänen yllätystään esittelemällä nämä vaihtosukat. Päivillähän ei ole omaa blogia.

Oikein aurinkoisia syksyn päiviä Päiville ja totta kai myös kaikille muillekin toivottaa Irina.