Alkusyksyn aurinkoinen elokuun päivä on ehtinyt jo iltaan. Aurinko tosin vielä paistaa kirkkaasti. Syksyn tulon huomaa siitä, että yöllä taisi lämpömittari laskea melkein nollaan. Joku väitti,että oli jo pakkasen puolella. Helteet taitavat olla jo historiaa tämän kesän kohdalta. Ainakin täällä "pohjan perillä".

HPIM5102%20%281632%20x%201224%29.jpg

Tällaisesta sukkasatsista sain langat pääteltyä. Näitä minä olen tikutellut pitkin kesää. Olisiko ollut harjoittelua tuonne sukkasatoon, jonne ilmoittauduin mukaan. Siellä kerätään satoa syys- ja lokakuun ajan. Pari kuvaa sukista ja vauvan nuttusetistä laitoin Mumpsan neulemaailmaan. Kerään nimittäin tuota sukkasatoa siellä. Nyt ei parane aloittaa yhtään sukkaneuletta ennen syyskuuta.

Tätä huivia aloitin eilen illalla. Oli ihan pakko soinnuttaa se noihin Luigin krasseihin. Jo muutaman huivin olen tuolla samalla mallilla neulonut. Jokohan minä osaisin sen "ulkoa"!

Tämä Luigin akryyliväreillä maalaama lammastaulu oli ihan pakko saada kuviin. Kehykset siihen on vielä "hakusessa".

Toinenkin maalaus lampaista odottaa myös kehyksiä. Luigi ikuisti kameralla noita lähiseudun lampaita viime kesänä ja maalasi nuo taulut  niistä kuvista. Luigi ei ole kuulemma oikein tyytyväinen lopputulokseen. Minä en näe tässäkään maalauksessa mitään vikaa. Kaunis kuin mikä!

Hyvää illanjatkoa toivottaa Irina