Ja kissat lentää!!! Tässä todisteita!

IMG.jpg

Minä sain eilen tehtäväkseni valmistaa päiväruokaa tuolla Piukun huushollissa. Muu porukka jäi hyörimään tuonne meidän uuteen projektiin. Minä lähdin Hempan kanssa ruoan laittoon. Minulle annettiin tehtäväksi laittaa lasagnea uuniin. Minähän en ole mikään kaksinen kokki. Kotonakin keitän vain potut tai spagettia ja jotain lisuketta niille. Mahdollisimman yksinkertaista ja äkkiä valmistuvaa. Ja jos joku tehtävä ei ole mieluista, niin sehän näkyy ja joskus myös kuuluu!

Jotkut varmaan muistaa,että Piukulla on noita kissoja kolme kappaletta (tällä hetkellä)! Ja niillä on melko vapaa kasvatus! No, Iivari, Gilda ja Vinkuhan (ne kissat) halusivat myös osallistua tuohon kokkaamiseen. Vaan minäpä en ollut samaa mieltä ja niinpä kissat sai kyytiä! Lopulta minä telkesin ne lukkojen taakse saunaa! Ovi lukkoon siksi,että nuo riiviöthän osaa aukaista ovet!

No, Hemppa piirteli siinä keittiön pöydällä ja tuossa tulos. Lasagnen laittotunnelma kyllä välittyy hyvin tuosta kuvasta! Huom. minulla on yhä edelleen nuo "vanhuusviivat" tuossa nenänpielissä! Onneksi eivät ole lisääntyneet!

Niin,että lasten suusta ja kynästä (tällä kertaa) se totuus kuuluu! Että semmonen iltapäivä oli meillä!

HPIM5296%20%281224%20x%201632%29.jpg

Tämän kauniin lankakerän sain viikolla Pienestä Lankapuodista. Ihana synttäriyllätys! Austermannin Step horoskooppilankaa. Tästä tulee skorpionille sukat! Ihan on minun väristä lankaa. Tykkään kovasti! Sydänlämpöinen kiitos Lankapuodin ihanille naisille. Ja kortti oli aivan mainio ja niin totta joka sana! Ihana lahja! Ja taas (sitten joskus) saan omat lämpimät "tarinasukat" jalkaani! Kiitos!

Nyt lähden laittamaan pari pottua kattilaan ja valmiin pihvin pannulle. Ja nyt ei kissat lentele.

Mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa toivottaa Irina.