Talovanhuksen pihalla kukkivat pienet auringonkukat, joiden siemenet Luigi silloin alkukesästä istutti vanhaan rautapataan.

Minä niille olen käynyt aina joskus vettä antamassa.Toivottavasti jaksavat aueta kokonaan ennen kylmien ilmojen tuloa.

Myslin käsille keksittiin myös työtä viikonlopun aikana. Mustat viinimarjat olivat makeimmillaan noissa vanhoissa puskissa. Vaaraimet vain ovat vallanneet nuo marjapensaat ja muutenkin on tuo pihapiiri melko luonnonmukaisessa tilassa. Ei ennätetty monta kertaa kesän aikana talovanhuksessa aikaa viettää. Jospa sitten ensi kesänä!

Tässä sitten "pläjäys" minun ja Luigin kättentöistä!

Luigilla oli taas maalausinspis pukannut päälle! Tällä kertaa vuorossa oli öljyvärit. Kaunis vanha lato kesäisessä ilta-auringossa. Luigi oli ikuistanut tuon ladon mökkireissulla toisen mummon ja papan pihapiiristä.

Minun syksyiset sukkani on neulottu mistäs muusta, kuin Fabelista. Kokeilin tällaista väriä välillä! Koko sukissa on 37 ja puikot oli 2,5mm.

Luigin maalaus (öljyväreillä sekin) meidän mökkivanhuksesta. Aiempi äitienpäiväksi saamani maalaushan oli tehty akryyliväreillä. Noihin molempiin maalauksiin pitäis nyt vain osata valita sopivat kehykset!

Pitkille Fabel-sukille on jo varpaat tiedossa. Siis maailmalle matkaavat!

Nyt minulla on puikoilla pienet sukat, joista saan vihdoin ja viimein täytettä Perunalaariin! Tai on minulla jo yhdet odottamassa valmiina sinne pääsyä.

Mukavaa syyskuun päivää toivottaa Irina.