Taas on tullut vuosi lisää. Yritin olla oikein hissukseen, jos tuo päivä pääsis livahtamaan muitten päivien joukossa. Mutta ei!
Totta puhuen, mukava oli saada vieraita tänne lankojen keskelle.

Tätä ihanaa lasista Tupasvillaa ihailin Oulun Kädentaitomessuilla.

2050011.jpg

Jostain kummasta syystä Piukun ja Luigin mielestä minä en sitä tarvinnut. Eivät siis antaneet minun ostaa sitä. Syy selvisi nyt. Olivat "pirulaiset" ostaneet sen mulle lahjaksi. Ihana ikkunakoriste. Kuvat eivät tee oikeutta tuon kauneudelle.

2042498.jpg

Tupasvillan tekijä on Keramiikkastudio Irma Kuronen Kempeleestä. Paljon muitakin kauniita tuotteita hänellä oli myytävänä noilla messuilla.

Tällaisen minulle tuntemattoman kukan sain kaikkien muiden lahjusten joukossa.

2050013.jpg

Bromelia lukee pienessä lätäkässä, joka oli mukana. Saa nähdä, kauanko onnistun tuon säilyttämään. Viherpeukalo näet puuttuu. Kukat kastelen, milloin satun muistamaan.

2050014.jpg

Aivan ihanan värinen tuo kukka, vai onko ne kukat noita pieniä tumman lilan värisiä.
Mielenkiintoinen tuttavuus joka tapauksessa.
Sainhan minä pari muutakin kukkaa,ja paljon muuta mukavaa ja lämpöistä ja SUKLAATA(tosi paljon). Ja Mysli, Hemppa ja Imppa olivat tehneet ihania kortteja. Kiitos vain lahjusten tuojille.
Ja ennen kaikkea kiitos että muistitte ja pistäydyitte "torpassa". Kiitokset myös sinne Etelä-Karjalaan, oli kiva saada paketti.

Sunnuntai-iltaa ja hyvää alkavaa viikkoa toivottelee Irina