Minun arkeeni kuuluu vain tämmöistä aivan tavallista. Kaikki jo aiemmin opittuja asioita. Ei yhtään niin mielenkiintoista, kuin noilla savenmäskääjillä. Aamulla anivarhain vääntäydyn edellisenä iltana ilmoitettuun mökkiin. Siellä minä meuskaan päivän kahden alle metrin mittaisen kanssa. Yli metrin mittainen käy vähän aikaa opintiellä ja liittyy joukkoon. On täällä kotijoukoissa vielä kaksi lähes kaksimetristä(ei aivan). Heillä on kyllä ihan oikeat työpaikat, johon he välillä pääsevät.
Totta puhuen, mielelläni minä täällä touhuan. Tänäänkin sain ystävänpäiväkortteja ja 10, siis KYMMENEN Fami-suklaapötkyä. On muuten ihanaa suklaata, jota ei sais kyllä syödä.

Sainhan minä viime viikolla ihania Munchenin tuliaisia.

 1294133.jpg1294138.jpg
1294148.jpg1294153.jpg1294167.jpg

Näitä minä illat selailen. Kivoja keväisiä malleja niissä on. Josko niistä sais jotain ideoita.
Tuo Sabrina-lehti mulle tuli tilattuna muutaman vuoden 90-luvun alussa. Vieläkin ovat kaikki tallessa.
Kiitos vaan Vienolle ja Viljolle,että saivat nämä sopimaan pakaaseihinsa.

Kiitos vielä Sny:lleni, Nalle Colori on jo puikoilla. Kohta on ensimmäinen sukka valmis. Ja näistä tulee aivan minun ikiomat sukat. En muistakaan, koska olen itselleni sukat neulonut. Onnekseni olen saanut muiden kutomia sukkia jalkaani. Kiitos vain heille, sanoo hän, jolla on villasukat jalassa melkein aina.

Hyvää Ystävänpäivää kaikille.

Toivottelee  Irina