Jes! Vihdoinkin ensimmäiset omasta mielestäni onnistuneet märkähuovutukset. Ei muuten ookkaan niin helppoa saada aikaan reiätöntä / tasavahvaa pintaa märkähuovuttamalla, ainakaan mulle. Yrittänyt oon ennenkin, mutta en kyllä näytä niitä teoksia täällä. Näistä tuli mun mielestä ihan hyvät. Imppa vaan meinas, ku näytin nää sille, että en tykkää nuista.. Nuo pussit ja rutatut sanomalehden palat tukin tuonne tossujen sisään just sen takia, kun Imppa ei suostunut itse laittaan noita jalkaansa. Että kuivuisivat tuohon muotoonsa.


          1365120.jpg

Mulla olis tarkoitus vielä jotenkin koristella noita, ehkä neulahuovuttamalla tai sitten kirjomalla. Mysli lupas opettaa mulle miten kirjotaan nätisti, kun olivat koulussa opetelleet. 


Myslin kanssa märkähuovutettiin perjantaina ja sunnuntaina. Myslin eka huovutus, Pikku pussukka. Minusta tuo on tosi hieno ensimmäiseksi märkähuovutukseksi. Premo -napin se lainas mun massailunappien seasta.


         1365153.jpg
 

Ja oon mä tänä aamuna kokeillu koolaustakin. Vähän tosi mukavaa. Imppa pyöri samalla jaloissa, mutta alkoi onneksi vähäksi aikaa muovaileen olohuoneen lattialla, niin sain rauhassa hämmennellä koolaussoppaa. Laitan kuvia ensimmäisistä koolatuista langoista tuonne koolaus -osastoon.

                                     T :  Luigi :)