Ei kuulema Irinaa sävähyttäny nuo minun hienosti värjäämät langat... Ei vissiin oo vihreän ystävä.. No, onneksi joku oli osannu värjätä vähän paremmin, kuin mä. Lankakaupasta tarttui hihaan tuommosta ihanaa Zitronin käsinvärjättyä lankaa. Nyt vaan pitäis etsiä joku hyvä huivin malli. Ajattelin ihan itelle tehä vaihteeksi. Tuo väri on kyllä mun lemppari nykyään.

1365801.jpg

Tuota paperinarua lähin oikeesti ostamaan Kemistä Pieni Lankapuodista. Aion tehdä siitä noita paperinarukukkia rosé-tekniikalla. Piukku oli tehny tuommosia luonnonvalkoisia ja yhdistäny ne sitten seinävaatteeksi. Oli tosi sievä. Niin semmosen minäki haluan, mutta tuommosen ruskean.

 Nyt se Piukku siellä sairastaa, vissin joku a-virus. Koitappa parantua äkkiä! Meilläki on Imppa kipeenä. Minä sitä täällä hoitelen ja välillä, kun se nukkuu niin tehen näitä hommia. Toivottavasti en tuu ite kipeeksi. Jää sitten kaikki nuo langat oottamaan.. Ja se olis kyllä kamalaa..

Ai niin ja löysinhän mä SNYnnillekki jotain kivaa tuolta kauppareissulta....
Mutta nyt pitää alkaa lapsia hoitamaan, eikä vaan istua koko päivää tässä raportoimassa. No ei voi mitään toisina päivinä on vain enempi raportoitavaa..

                         T: Luigi  :)