Tällainen punanenä ilmestyi iltapäivällä mökkiini.

HPIM5288%20%281224%20x%201632%29.jpg

Tuon nenän Hemppa oli saanut kauppareissulla. Olivat lahjoittaneet nenäpäivä-keräykseen rahaa ja sieltä tuo punanenä oli saatu.

Ja nuo Hempan sylissä olevat Nalle-langat sain minä. Hemppa oli ne itse valinnut lankahyllystä. Minun pitää kuulemma neuloa niistä itselleni pitkät sukat. Imppakin tuli lahjakassin kanssa. Harmitteli,kun ei ollut ennättänyt korttia piirtää. No, jos sitten ensi vuonna. Mysli oli askarrellut kivan kortin,jossa oli puupuikot ja lankaa.

Minulla onkin ollut oikein mukava päivä tänään. Vieraita, ei kun tuttuja, on pistäytynyt kakkukahveilla. Ja taas olen saanut ihania ja tarpeellisia lahjoja. Kiitos niistä ja kiitos, kun kävitte. Vilkutuksia ja kiitoksia myös sinne Etelä-Karjalaan mukavasta onnittelulaulusta.

Ja uskokaa tai älkää, mutta tämä minun viime synttärinä saama orkidea on tehnyt kaksi uutta kukkaa!

Nämä kuvat olen ottanut pari viikkoa sitten. Tuo nuppu on nyt jo auennut yhtä ihanaksi kukaksi,kuin tämä ensimmäinenkin. On muuten ensimmäinen orkidea, minkä olen saanut uudelleen kukkimaan. Kiitos niistä hyvistä kasvatusohjeista, mitä olen täältä blogeista saanut, Matleenan kahvikylvyt ym.

Alkuviikolla minä sain myös ihanan yllätyksen. Näppi lähetti mulle mukavan pehmeän paketin.

Kauniin väristä Fabelia ja kauniin kortin kiitoksena niistä pikku lankanytösistä,jotka hänelle aiemmin lähetin. Ja tiedän,että Näppi on nämä varmasti ajatuksella valinnut. Lämmin kiitos sinulle. Näistä(kin) neulon itselleni sukat. On muuten tosi,että kaikki itselleni neulomat sukat on langoista, mitkä olen saanut lahjaksi. Ihana pitää jalassaan sukkia, joilla on "tarina".

Mukavaa viikonloppua ja hyvää pyhäinpäivää toivottaa Irina.