Mulla on varmaan maailman paras "snynni" (me sanotaan SNY:tä snynniksi), kun sain taas aivan ihanan paketin. Oon  tosi tyytyväinen pakettiin, Kiitos Snynni!


Tämmösen ihanan paketin just äsken revin auki (ensin alotin tietty sievästi aukaseen... ja sitten lopussa piti jo repiä, kun en malttanu "pihistää".

     1385539.jpg


Aivan ihanat koristelut taas paketin toisella puolella:

     1385540.jpg

     ... Ja tämmösiä ihanuuksia sain:

             1385541.jpg

     Erityiskiitokset itse tehdyistä silmukkamerkeistä neuleystäväni!  Itse oon aikonu ja taas aikonu tehdä itelle, mutta noita on paljon mukavampi käyttää, kun on toisen mulle tekemät. Kiitti tosi paljon. Nuo väritkin on mulle just mieluiset!  :)

                     1385542.jpg


Ja ihan kohta otan vasaran käteen ja alan naputella pikkunaulaa seinään. Laitan tuon enkelin eväspussin taulun varmaan makkarin seinään. Siellä on muutenki sinistä. Ja suklaata tietenki jo söin ja tarjosin muillekki (tai en oikeestaan ehtiny ees tarjota, ku jo otettiin...)  Oikein mukavaa pääsiäistä Sulle Snynni :)  Hahtuvakerä on aivan syötävän ihanan värinen, taidan alkaa tekeen siitä jotain.

                                        T: Luigi :)