Minä yllätysten ystävä sain ihanan yllätyspaketin!

1238606144_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sain tämän paketin Langanluonti-blogin Nna:lta. Hän oli yksi ensimmäisistä blogissamme vierailleista. Aloitimme tämän blogin Piukun ja Luigin kanssa reilu vuosi sitten. Ja jotenkin ne ensimmäiset kommenttien jättäjät ovat tuntuneet "tutuimmilta". Langanluonti-bloginkin kuulumisia käyn säännöllisesti kurkkimassa! Tykkään blogin monipuolisuudesta ja mukavista jutuista ym. Nna halusi ilahduttaa minua tällä mukavalla paketilla bongattuani heidän blogissaan tasaluvun(25000). Tai,en minä sitä bongaamassa ollut. Se vain tupsahti eteen,kun olin taas "kurkkimisreissulla". Oli ihan pakko jättää "jälki" käynnistä ja tämän sain! Ja aivan ihana tämä onkin. Taisit Nna tietää minut Fabelin suurkuluttajaksi! Nämä kerät pääsevät "sukulaistensa" joukkoon ja kohta puikoille! Kunhan saan nuo tummemmat Fabel-polvisukat pois puikoilta. Huomenna pitäis ne synttärilahjaksi viedä. Suklaalevy on jo "korkattu". Tuo ruusua perässään vetävä enkeli-kortti on tosi kaunis!

Lämmin kiitos Nna ,onnistuit todella minun ilahduttamisessa!

Oikein aurinkoista huhtikuun alkua sinulle ja kaikille muillekin ihanille blogituttaville toivottaa Irina.