Tämä mukava jouluyllätys saapui jo pari päivää ennen joulua. Minä, yllätysten ystävä, halusin säästää sen aukaisun aattoiltaan.

Syksyn Sny-kierroksen ihana Snyyni oli taas jälleen osannut valita pakettiin tosi mukavia yllätyksiä. Uutta Pallas-lankaa (muotoutuvat sukiksi), käsintehdyt osoitetarrat (käyttöön ensi jouluna), jouluiset servietit (jo avattu), suklaarasia (yllätys, yllätys, vielä avaamatta), appelsiinituoksukynttilät (tuoksua joulunkin jälkeen), kaunis enkeliheijastin (tarpeellinen), haarukkapitsin tekoon puikko/koukku! (outo laji, en edes tiedä tuon laitteen nimeä!) Mutta taatusti otan siitä selvää ja kokeilen ,josko osaisin sitä käyttää! Ja ihana saksankielinen Sabrina neulelehti. Aivan ihania malleja sisällään. Minähän tilasin tuota lehteä aikoinaan useamman vuoden (saksankielistä). Sen verran olen kouluaikana saksaa lukenut, että hyvin olen noita ohjeita ymmärtänyt.

Lämpimät ja tosi isot kiitokset Inge tästä jouluyllätyksestä . Ja tottakai kaikista noista syksyn aikana lähettämistäsi paketeista.

Minun Salaiseksi Neuleystäväksenihän paljastui siis Inge.

Toivottavasti osasin näin sanoin kuvata, kuinka kiitollinen olen sinulle näistä syksyisistä ja talvisista yllätyksistä. Sydämellinen kiitos!

Mukavaa joulunajan jatkoa ja loppuvuotta sinulle ja kaikille muillekin toivottaa Irina!