Sainpa minäkin aloitettua tuon ensimmäisen sytomyssyn.

Halusin minäkin osallistua tähän Matleenan ja Seijasiskon

perustamaan sytomyssykeräykseen.

 

Paljon kauniita myssyjä sinne on jo virkattu ja osa neulottu. Minä aloitin vasta sitä ensimmäistä. Toivottavasti se ei jää ainoaksi. Minä kun olen täällä vähän "jälkijunassa". Syytänkin tuota blogitaukoa. Onneksi kuitenkin ennätin mukaan.

Tässä minun aloitukseni. Matleenan virkattu pipo-ohjeella yritä saada jotain aikaiseksi.

Kuten huomaatte, minulla on vielä jouluvalotkin (vain nuo yhdet) lipaston päällä. Mukavasti antavat pientä valoa tuohon nurkkaan. Vai olisiko tuo saamattomuutta. On aina jotain muuta puuhaa. Etupäässä ne puuhat liittyy lankoihin.

Nyt takaisin koukuttamaan tuota myssyä. Seuraava väri ja malli muhii jo mielessä! Mistäs niitä "lisäkäsiä" vois tilata!

Mukavaa loppuiltaa ja hyvää alkavaa viikkoa toivottaa Irina.