Taas (siis eilen) se tuli tänne, se syntymäpäivä! Yritän joka vuosi ohittaa sen huomaamatta, mutta ei onnistu! Ja oikeasti hyvä näin. Ihan kiva on saada joskus "tupa" täyteen porukkaa! Minun asuntoni tuleekin täyteen jo muutamasta vieraasta, on sen verran pieni.

Ihania kukkasia sain lahjaksi ja kaikkea muutakin mukavaa.

Nyt minulla onkin jo kolme orkideaa. Toivottavasti tämäkin tuli jäädäkseen! Kauniita ruusuja sain myös.

Tässä kauniita kortteja!

Sieviä kaikki. Nuo kaksi samanlaista korttia neljästä naisesta olivat kuin kuva meistä siskoksista. Siinä kyllä pitäisi olla vielä yksi sisko. Meitähän on kaikkiaan viisi sisarta. Me neljä asutaan täällä samalla kylällä, kahden kilometrin säteellä toisistamme! Vanhin meistä asuukin sitten tuolla Etelä-Karjalassa. Paljon terveisiä vain sinne ja kiitos paketista. Kiitos myös muille systereille käynnistä ja tuomisista!

Kiitos myös Vienon porukalle tästä ihanasta Taika-kulhosta. Heiltähän minä sain viime jouluna samaa sarjaa olevan kuppiparin. Siitä minä olenkin siitä lähtien juonut kahvini. Joo, on pesty aina säännöllisin väliajoin. Kiitos myös Ela ja Asi siellä "etelässä" muistamisesta ja paljon terveisiä!

"Kakarakatras" muisti minua näillä "symppiksillä" piirustuksilla. Kiitos Mysli, Hemppa ja Imppa!

Ja tässä sitten Piukun ja Luigin porukoiden ihana yllätyspussukka!

Ja näin paljon ihanaa ja tarpeellista olivat saaneet tungettua tuohon pussiin!

Etukäteen Piukku ja Luigi kyselivät minulta mitä haluan synttärilahjaksi. Sanoin, että haluan yllätyksen ja sitähän tämä oli! Minulle herkkup.....llehän tuo on aivan ihana paketti!

Isot kiitokset vielä kerran. Tuo etualalla olevan keraamisen saippuatelineen on Piukku tehnyt.

On muuten kiva tallettaa näitä muistoja tänne blogiin. Säilyvät kukatkin kuihtumatta täällä. Niin ja herkut syömättä!

Lämpimät kiitokset myös kaikille teille, jotka lähetitte onnitteluja tuolla aiemmassa postauksessa! Mukavaa muistamista.

Minä täällä jatkan iltaa herkkujen ja kukkien keskellä. Kynttilöitä poltellen ja sukkaa (taas) neuloen!

Oikein mukavaa illanjatkoa ja viikonloppua teille kaikille toivottaa Irina.