Pyöräytetäänpä käyntiin arvonta! Aloitimme tämän blogin viime vuoden tammikuun 14.päivä. Minä (Irina) täällä etupäässä olen nykyään ollut "äänessä". Piukulla ja Luigilla kun nuo kouluhommat vie aikaa!

Ajattelin urkkia teiltä, onko kenelläkään muulla näin vanhaa keskeneräistä neuletta? Ja jonka joskus aiotte tehdä valmiiksi!

Mullapa on tämä:

Melkein 20 vuotta sitten aloitettu "hapsupusero". Tuo pohjalanka on Almedahlsin Loop-lankaa (50%puuvillaa ja 50%modalia). Loput langat on paukkua,hapsua,nauhalankaa, jos mitäkin. En edes enää muista nimiä. Vyötteetkin ovat hukkuneet jonnekin!

Vieläkö joku muistaa, kun nämä olivat kovassa huudossa! Josko odottaisin, että tulisivat taas muotiin!

Tuossa on käytetty intarsia-neuletta! Etukappale on vasta valmiina! Takakappale ja hihat olisi vielä neulottava! Kova aikomus mulla on tuo vielä joskus saada valmiiksi. Näkisipä senkin päivän!

Ja malli on tämä!


Ja lehti Diana Super-Pullis. Minä tilasin tuossa 90-luvun alussa noita saksankielisiä lehtiä. Ja joitakin toi eräs ystäväni, joka asui siihen aikaan Saksassa. Kaikki nuo lehdet olen tallettanut! Olen tarkkaan pitänyt huolen, että ovat "kyläreissultaan" palautuneet!

Arvontaan voitte osallistua jättämällä tähän postaukseen kommenttinne! Aikaa vois olla vaikka Runebergin-päivään asti!

Arpajaisvoitosta ei ole vielä mitään tietoa. Ja vaikka olisikin, niin enpä paljasta vielä! Minä näet tykkään itse niin yllätyksistä, että haluan järjestää niitä muillekin!

 

Itse olenkin ollut tässä lähiaikoina oikein Onnettaren supersuosikki! Aivan ihania paketteja olen saanut! Kiitos kovasti niistä!


Leppoisaa viikonloppua toivottelevat Irina, Piukku ja Luigi.