Sain niin hienon jutun kirjotettua äsken -se vaan halus häipyä johonki bittiavaruuteen, mihin lie meni -mut katos kumminki. No, otanpa uusiksi tän jutun.

Tässä on näitä mun juttuja, siis kissankorvapipoja. Monen kokosia ja monen värisiä, eikä tässä vielä kaikki...lisää tulee koko ajan. Lankakaupan tätit tilaa mulle koko ajan lisää Cortinaa, millon minkäkin väristä hoksaan tahtoa. Eilen oli Luigin synttärit (Onnea vielä!), tein lahjaksi kissankorvapipon Cortinasta ja Teddystä. Tykkään jotenki siitä yhdistelmästä, itelle mulla on samanlainen keskissä. Tossa kuvassa tuo roosa pipo on tehty samalla lailla.
1218174.jpg
Nyt mulla on puikoilla pipo sinisestä (mulla on monet puikot, voi olla useampi pipo kesken...) langasta ja huovutusta odottelee violetti. Eilen valmistui oranssi taas vaihteeksi.
1218190.jpg
Hemppa sitä halus kokeilla, et onko sopiva. Meinas et hyvä tästä tuli... No, pesukoneessa pyörimisen jälkeen tuokin pipo näytti ihan oikeelta pipolta, ei enää ämpärin kokoiselta. Luigin kans ollaan huomattu, et ku laittaa muutaman pyyhkeen koneeseen pipon kans pyörimään, niin huovuttuu heti paremmin. Joskus kuitenkin joudun huovuttamaan kaks tai jopa kolmekin kertaa joitakin pipoja. Aina on yllätys, et minkälaisia pipoja koneesta löytyy :o)  Hahtuvalangasta yritin muutaman kerran neuloa (neulominen kyllä onnistui) lapaset ja huovuttaa niitä. Totesin, ettei oo mun hommaa. Ei niitä lapasia meinannu sieltä koneesta löytää sen jälkeen ku ne oli ohjelman läpi pyörineet. Sellasia koppuraisia myttyjä oli vaan koneessa. Luigilla ne kyllä onnistuu -mulla ei. Enkä enää edes kokeile enää, ku yhetki lapaset oli sitten niin pienet, et niistä olis voinu tehdä avaimenperän :o)
-Piukku-